Afdeling Marketing en Communicatie
In 2020 hebben we als stichting een grote interne verandering ondergaan. Nu zetten we de volgende stap naar de pijlers Brand awareness en Development. Een belangrijke uitdaging die ons moet helpen de groei van the International Award te waarborgen. Als Communicatie-stagiaire voer jij de opdracht uit een communicatieplan te ontwikkelen voor de verschillende doelgroepen: jongeren, ouders en vrijwilligers.
Je ontwikkelt en creëert samen met de Communicatiemanager nieuwe creatieve jongerenevents, daarbij zet jij in op innovatie, waar jij meer ideeën over hebt wij. Je denkt strategisch mee over de doelstellingen en je weet door onderzoek hoe we impact maken op generatie Z. Hiervoor maak je een sterk marketingplan. Je werkt mee in alle aspecten van de organisatie van jouw event, begeleidt door ervaren professionals. Je krijgt veel verantwoordelijkheid en je maakt kennis met alle verschillende aspecten binnen de internationale organisatie.
Dit ga je doen
Zo ziet jouw dag eruit
’s-Ochtends checken we in met een goeie bak koffie. Vanaf je eigen werkplek ga je aan de slag. Daarna stap je in de auto met de Directeur en bezoek je samen een middelbare school. Jouw doel: een interview met 2 scholieren. Met hen maak je een paar leuke clips voor de social video marketing. Op de terugweg bestook je ons met jouw ideeën voor een toffe jongerencampagne. Eenmaal terug op kantoor post je snel een Instastory over je ontmoeting, daarna werk je het interview uit tot een inspirerende story voor op de webiste. Aan het einde van de dag trekken we een zak chips open en dromen we met het hele team over een groot Award Festival. De stikkie-notes met nieuwe ideeën plakken we op het raam. De volgende dag werk je vanuit huis en is er ruimte voor je opdracht: je communicatieplan of onderzoek. Je belt nog even in om je vragen te stellen en plant je afspraken voor de volgende dag.
Dit ben jij
Wat bieden we?
Ben jij of ken jij iemand? Stuur je CV en motivatie naar patricia.de.ruijter@award.nl
'De waarde van het Award programma is voor mij op lange termijn steeds meer zichtbaar geworden. Dit met name door het feit dat ik meer dan tien jaar na het afronden van het programma, hier nog steeds de vruchten van pluk.'
Lees verder Alle verhalenGeen nieuwsberichten gevonden