Award

 

Stage Marketing & Accountmanagement

In de afgelopen maanden hebben we als stichting een enorme interne verandering ondergaan. Nu zetten we de volgende stap naar groei en impactbeleving te optimaliseren. Een belangrijke uitdaging want dit zal ons helpen om de groei van the International Award te waarborgen. Als stagiair Marketing & Accountmanagement zul je bezig zijn met het bedenken en uitvoeren van strategieën om marktaandeel te winnen en te behouden. Om dit te bereiken ga jij onder andere helpen bij de communicatie naar onderwijsinstellingen en jeugd en jongerenorganisaties Je bedenkt en organiseert samen met de marketing manager loyalty events voor stakeholders en je richt je daarbij ook op de internationale doelgroep in Nederland. Ook zul je in deze rol met de directeur mee gaan naar afspraken bij potentiële nieuwe Award centers en onderhoud je de relatie met deze nieuwe Award centers. Je zult erg veel verantwoordelijkheid krijgen en kennismaken met alle verschillende aspecten binnen deze internationale organisatie. 

Dit ga je leren

  • Jij gaat je als student in Marketing & Sales, Accountmanagement, Commerciële Economie, of een gelijkwaardige opleiding, de accountmanager ondersteunen bij het uitvoeren van de wervingsstrategie. Ook voer je werkzaamheden uit als project of eventmanager op de nieuwe door jouw bedachte loyalty- en leadevents.
  • Jij kijkt kritisch naar het bestaande marketingplan en met jouw kennis kom je met een verbeterplan. Jij gaat ons echt verder helpen met jouw kennis!
  • Om jouw werk lekker afwisselend te houden zal je ook organisatorische en administratieve taken krijgen binnen het team. Afhankelijk van hoe goed jij het doet, zal je steeds meer verantwoordelijkheden gaan krijgen.
  • Je krijgt begeleiding van de accountmanager en de directeur om de kneepjes van het BtoB te leren in een maatschappelijke internationale omgeving.

Zo ziet jouw dag eruit

's Ochtends groet jij je collega's, drink je een kop koffie of thee en maak jij ons jaloers met verhalen over jouw bruisende studentenleven. Vervolgens ga jij vanaf je eigen werkplek aan de slag met verschillende werkzaamheden. Je begeleidt een call met internationale vrijwilligers over een upcoming event en daarna stap je in de auto met de directeur en bezoek je samen middelbare en hoge scholen met als doel een partnership. Op de terugweg bespreek je hoe we de campagne over onze Impact kunnen gaan inzetten en werk je verder aan het marketingplan. Aan het einde van de dag is er ruimte voor je opdracht: jouw businessplan of onderzoek. Je werkt in een team waar iedereen jou heel graag helpt met al je vragen!

Dit ben jij

  • Je bent leergierig, nieuwsgierig en creatief;
  • Je houdt van communicatie – bedenken, produceren en live zetten;
  • Marketing en sales zit in je bloed: je hebt aantoonbare verkoopervaring.
  • Je bent snel van begrip en hebt een vlotte, maar geen gladde!, babbel.
  • Je bent een teamplayer en kan ook goed zelfstandig werken;
  • Je bent minimaal 4 dagen per week beschikbaar voor een periode van 5 maanden;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed
  • Je bent bij voorkeur in het bezit van een rijbewijs, dan kan je ook zelf op pad!

Wat bieden we?

  • Een uitdagende stage in een dynamisch en gezellig team
  • Een unieke kans om jezelf te ontwikkelen in een Internationale organisatie
  • Internationale contacten met de andere Award Centres verspreid over 130 landen
  • Ruimte voor eigen inbreng en creativiteit
  • Een rol met veel vrijheid en verantwoordelijkheid
  • Begeleiding bij een eventuele studie opdracht/onderzoek
  • Mogelijkheid tot thuiswerken
  • Een stagevergoeding

Ben jij of ken jij iemand? Stuur je CV en motivatie naar patricia.de.ruijter@award.nl

Wil je meer weten over deze functie?

Neem dan contact op met Patricia de Ruijter, directeur.

Of kijk op www.award.nl en op LinkedIn.

Awardverhalen

De Award is voor iedereen, echt!  / 'Samenwerken om verschillen te overbruggen is een belangrijke waarde. Bij de internationale events voel je dat ook heel duidelijk. Alle landen steken het programma op hun eigen manier in elkaar, iedereen heeft zijn eigen cultuur, maar toch geeft iedereen invulling aan dezelfde waarden. Dat uitgangspunt is overal hetzelfde.'

Laura de Kinkelder Gouden Award houder

'Samenwerken om verschillen te overbruggen is een belangrijke waarde. Bij de internationale events voel je dat ook heel duidelijk. Alle landen steken het programma op hun eigen manier in elkaar, iedereen heeft zijn eigen cultuur, maar toch geeft iedereen invulling aan dezelfde waarden. Dat uitgangspunt is overal hetzelfde.'

Lees verder Alle verhalen